Preguntes freqüents

Som un restaurant amb capacitat per 70 comensals, que també ofereix servei d’Enviament a Domicili i Take Away, per tal que puguis gaudir del nostre menjar allà on vulguis

OBERT TOTS ELS DIES

Excepcions

Només tanquem els següents torns:

  • 24 Desembre Nit
  • 25 Desembre Migdia
  • 31 Desembre Nit
  • 01 Gener Migdia

Online a través de la nostra web https://monstersushi.es/ca/reserves

Telefònicament al 932185001 932185001

Si, tots els nostres preus són amb IVA inclòs.

Sens dubte la manera més fàcil i ràpida és online ja que hem dissenyat aquesta web especialment perquè ho puguis fer d’una manera senzilla i segura.

També pots fer-ho per telèfon. Et suggerim que facis prèviament la selecció dels teus plats abans de trucar-nos, per més facilitat.

45 minuts aproximadament. Els caps de setmana en hora punta, amb pluja o durant esdeveniments esportius especials, podria haver-hi un petit retard. També pots seleccionar una hora de lliurament posterior, si és que no vols rebre la comanda immediatament.

Repartim a gairebé tota Barcelona, però per saber amb precisió si arribem al teu codi postal, pots consultar-ho:

08001

08002

08003

08004

08005

08006

08007

08008

08009

08010

08011

08012

08013

08014

08015

08016

08017

08018

08019

08020

08021

08022

08023

08024

08025

08026

08027

08028

08029

08030

08031

08032

08034

08035

08036

08037

08038

08039

08041

08042

08902

08903

08904

08905

08906

08908

08950

08960

08901

08907

Amb la teva targeta de crèdit/ dèbit online a través de la passarel·la de pagament del BBVA o en efectiu o xecs restaurant en el moment de l’entrega, al nostre repartidor.

Si, és 100% segur, el pagament es fa mitjançant la plataforma de pagament del BBVA i ells són els encarregats de realitzar la transacció electrònica amb els més moderns i estrictes protocols de seguretat.

És clar! Hem reservat un espai “Indicacions Especials” al costat de la teva adreça d’entrega per tal que puguis fer-nos les indicacions que consideris oportunes, com per exemple: “No funciona el timbre, trucar per telèfon per baixar a obrir”, “Al·lèrgia a la lactosa” , etc.

És clar! Al teu Compte podràs veure totes les teves comandes i també podràs repetir allò que desitgis, només amb un clic!!

Depenent del teu codi postal, hi ha un import mínim per comanda, un cost d’enviament i un import de comanda per enviament gratuït

Si, has d’indicar-ho al moment de fer la teva comanda en el camp “Indicacions Especials”, especificant totes les dades per emetre la factura (Nom, CIF i adreça fiscal). També pots sol·licitar una factura escrivint-nos a info@monstersushi.es.

Segons estableix el capítol 11 del Reglament pel qual es regulen les obligacions de facturació, aprovat pel Reial Decret 1619/2012 de 30 de novembre, el termini per sol·licitar el bescanvi de tiquets realitzats amb anterioritat per factures, serà fins el dia 16 del mes següent a aquell en que s’ha produït la meritació del impost corresponent a la citada operació.

És clar!! Pots fer-ho des de la secció “Gluten Free” de la carta.

Consulta la nostra taula d’ Al·lèrgens.

Utilització de cookies pròpies, tercers i de publicitat

Aquest lloc web utilitza galetes pròpies i de tercers, per a recopilar informació amb la finalitat de millorar els nostres serveis i mostrar publicitat relacionada amb les seves preferències. Si continua navegant, suposa l'acceptació de la instal·lació de les mateixes. L'usuari té la possibilitat de configurar el seu navegador podent, si així ho desitja, impedir que siguin instal·lades en el seu disc dur, encara que haurà de tenir en compte que aquesta acció podrà ocasionar dificultats de navegació de la pàgina web.

Com configurar Acceptar |