Preguntes freqüents
Som un restaurant amb capacitat per 70 comensals, que també ofereix servei d’Enviament a Domicili i Take Away, per tal que puguis gaudir del nostre menjar allà on vulguis
OBERT TOTS ELS DIES
Excepcions
Només tanquem els següents torns:
- 24 Desembre Nit
- 25 Desembre Migdia
- 31 Desembre Nit
- 01 Gener Migdia
Online a través de la nostra web https://monstersushi.es/ca/reserves
Telefònicament al 932185001 932185001
Si, tots els nostres preus són amb IVA inclòs.
Sens dubte la manera més fàcil i ràpida és online ja que hem dissenyat aquesta web especialment perquè ho puguis fer d’una manera senzilla i segura.
També pots fer-ho per telèfon. Et suggerim que facis prèviament la selecció dels teus plats abans de trucar-nos, per més facilitat.
45 minuts aproximadament. Els caps de setmana en hora punta, amb pluja o durant esdeveniments esportius especials, podria haver-hi un petit retard. També pots seleccionar una hora de lliurament posterior, si és que no vols rebre la comanda immediatament.
Repartim a gairebé tota Barcelona, però per saber amb precisió si arribem al teu codi postal, pots consultar-ho:
08001
08002
08003
08004
08005
08006
08007
08008
08009
08010
08011
08012
08013
08014
08015
08016
08017
08018
08019
08020
08021
08022
08023
08024
08025
08026
08027
08028
08029
08030
08031
08032
08034
08035
08036
08037
08038
08039
08041
08042
08902
08903
08904
08905
08906
08908
08950
08960
08040
08901
08907
08033
Amb la teva targeta de crèdit/ dèbit online a través de la passarel·la de pagament del BBVA o en efectiu o xecs restaurant en el moment de l’entrega, al nostre repartidor.
Si, és 100% segur, el pagament es fa mitjançant la plataforma de pagament del BBVA i ells són els encarregats de realitzar la transacció electrònica amb els més moderns i estrictes protocols de seguretat.
És clar! Hem reservat un espai “Indicacions Especials” al costat de la teva adreça d’entrega per tal que puguis fer-nos les indicacions que consideris oportunes, com per exemple: “No funciona el timbre, trucar per telèfon per baixar a obrir”, “Al·lèrgia a la lactosa” , etc.
És clar! Al teu Compte podràs veure totes les teves comandes i també podràs repetir allò que desitgis, només amb un clic!!
Depenent del teu codi postal, hi ha un import mínim per comanda, un cost d’enviament i un import de comanda per enviament gratuït
Si, has d’indicar-ho al moment de fer la teva comanda en el camp “Indicacions Especials”, especificant totes les dades per emetre la factura (Nom, CIF i adreça fiscal). També pots sol·licitar una factura escrivint-nos a [email protected].
Segons estableix el capítol 11 del Reglament pel qual es regulen les obligacions de facturació, aprovat pel Reial Decret 1619/2012 de 30 de novembre, el termini per sol·licitar el bescanvi de tiquets realitzats amb anterioritat per factures, serà fins el dia 16 del mes següent a aquell en que s’ha produït la meritació del impost corresponent a la citada operació.
És clar!! Pots fer-ho des de la secció “Gluten Free” de la carta.
Consulta la nostra taula d’ Al·lèrgens.
No dubtis a Contactar amb nosaltres.